Thursday, 26 March 2015

5 Bahagian Pada Wanita Yang Lelaki Pandang !!!!!!!!

Pemilihan pasangan ataupun calon isteri merupakan salah satu yg penting dalam kehidupan.Banyak perkara yg dinilai oleh si lelaki untuk mencari pasangan.Harini admin ingin berkongsikan sedikit tentang perkara yg lelaki pandang pada wanita...Ini pada pandangan admin yaaa.....



1. SUSUK TUBUH
    Faktanya,lelaki memang mudah tertarik pada perempuan yg kuruS berbanding yg gemuk.Yela,mana ad lelaki yg nak pasangannya besar dr dia.Kalau boleh nak yang sedap sedap badan orang kata...tak terlalu kurus tak terlalu gemuk.Sedang sedang.Tetapi tak semua lelaki memilih....ada sesetengah boleh terima anda seadanya...tak kesah la gemuk asalkan dah sayang ....tapi majoritinya memang begitulah.


2. RUPA PARAS
    Tak ada lelaki yg taknak awek cun melecun.Cantik dari hujung rambut sampaila hujung kaki.Ada yg nak macam arabla,korea la...semuanya ada citarasa masing masing.Yela mahu xbangga dapat awek cun meletop punya.Bawak pun rasa bangga.....persoalannya kalau semua nak yg cantik,yg xcantik macammana pulak.....Tak semua lelaki memandang paras rupa.Orang kata biarla sepadan.Tapi kalau dah rezeki dapat awek cub,takkan nak tolak...


3. CARA BERCAKAP
    Lelaki paling tak suka kalau perempuan bercakap tak beradab dan kasar.Lelaki suka perempuan yg lemah lembut,cakap pun elok,sejuk hati mendengar.Kalau bercakap pun da macam harimau cari makanan,mana lelaki nak dekat.So percakapan tu salah satu perkara yang lelaki pandang pada perempuan.Cakapla dengan cara yg lembut...tapi janganla terlampau manja dan menggedik,lain jadinya nanti haa...


4. HARTA
    Sebut tentang harta...Memang satu ciri ciri yg lelako nak...tetapi tak semuanya memandang.Cuma ada segelintir yg pandang harta,wang ringgit dan sebagainya.Kalau dah rezeki dapat awek orang kaya,janganla ditolak...Yang penting ikhlas...Mungkin sebabnya lelaki ni taknak susah di masa depan.Ekonomi pun kukuh.


5. PERSEFAHAMAN
     Lelaki tak suka perempuan yang tak memahami...Lelaki akan betul betul memilih nak cari pasangan.Yang understanding,takda nak marah2 tak tentu pasal...Dan yg boleh terima perangai dia seadanya....Kalau semua tak faham,itu tak bole ini tak bole...Tak kekal lamala....So cubala jadi wanita yg understanding...Bukan sebelah pihak je...dua dua kena toleransi.

No comments:

Post a Comment