Wednesday, 4 March 2015

KISAH MALAM JUMAAT DENGAN CIKGU ATIRA







 Lalu aku memegang tangan cikgu atira serat eratnya.Tak tahan aku dengan bunyi suara




 garau yang keluar dari hutan sebelah tersebut.
Malam jumaat sememangnya menyeramkan jika keluar berseorangan.Aku dan cikgu atira kebetulan lalu disebelah hutan tu sebab baru otw pulang dari kelas tuisyen.Cikgu atira semarakkan dan tenangkan hati aku dengan ayat ayat suci yang bertasmih di mulutnya.Aku kembali tenang dan dengan segera kami bergerak pulang ke rumah masing masing.Alhamdulillah.Kisah tersebut takkan aku lupakan.Kehairanan aku bila memikirkan dari mana datangnya suara pelik tu.Takpela..benda da lepas biarkan lepas.Mungkin ini dugaan untuk aku dan ujian untuk aku dari Maha Pencipta.Sejauh mana kuat dan teguhnya iman aku terhadap Nya......

No comments:

Post a Comment