Sunday, 31 May 2015

( 11 GAMBAR ) Rozita Che Wan Ketika Muda Yang Anda Tak Pernah Lihat !!!!!!


Mesti anda tidak pernah melihat gambar Rozita Che Wan ketika muda, beliau merupakan bekas pramugari dan model sebelum bergelar pelakon popular.

Kini Rozita Che Wan telahpun bergelar usahawan selain mempunyai syarikat produksi penerbitan. Rancangan pertama yg meletup tentulah program Resepi Memikat Suami yg disiarkan pada bulan Ramadhan 2014 dan mendapat sambutan baik.

Sebelum berkahwin dengan Zain Saidin, Che Ta pernah berkahwin dengan juruterbang MAS dan mempunyai 2 orang anak. Ketika zaman remaja, Rozita sememangnya seorang yg cantik dan jelita. Beliau juga ada menyertai pertandingan Dwi Remaja.

Beberapa keping gambar Rozita Che Wan di zaman muda remajanya, fuh memang cantik rupanya Rozita nie. Mungkin ramai yang tergila-gilakan Rozita waktu muda. Layan


























Friday, 29 May 2015

Mengerikan !!! Inilah Cara Kuburkan Mayat Paling Kejam Di DUnia !!!!

'Sky Burial', Kubur Mayat Paling Pelik Di Dunia!





Menurut kepercayaan orang Tibet, mayat yang sudah meninggal dunia diletakkan di puncak bukit kononnya untuk berehat dan membiarkan roh mereka tinggal di sana.


Bukan itu sahaja, mereka memotong mayat sebagai makanan burung hering dan tiada apa yang ditinggalkan dan mereka tidak menanam sumber bumi yang tidak berharga dan sudah mati kerana tanah yang terhad dan keras.


Burung hering adalah simbol kehidupan bagi mereka bahawa kematian seseorang itu hidup untuk tanda lain pembaharuan. Ini adalah satu amalan yang suci kepada mereka ia dipanggil 'Sky Burial'.





Thursday, 28 May 2015

Wajib Baca !!! Hukum Memasukkan Jari Ke Dalam Kemaluan Isteri !!!!






Pertanyaan:


Saat berhubungan badan, saya suka meminta istri saya untuk memasukkan jarinya ke dalam dubur saya guna mencari variasi dalam mencapai kenikmatan. Apakah hukum dari tindakan ini?
Dari: Pasha
Jawaban:
Bismillah was shalatu was salamu ‘ala rasulillah, amma ba’du,
Pertama, Islam melarang keras seseorang melakukan hubungan badan melalui dubur (anal seks). Bahkan Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam mengancamnya dengan laknat. Dari Abu Hurairah radhiyallahu ‘anhu, Beliau shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda,
مَلْعُونٌ مَنْ أَتَى امْرَأَةً فِي دُبُرِهَا
“Terlaknat orang yang melakukan hubungan dengan istrinya melalui dubur.” (HR. Ahmad 10206 dan dihasankan oleh Syuaib al-Arnauth).
Diantara hikmah mengapa hubungan intim melalui dubur dilarang, karenadubur adalah tempat keluarnya kotoran. Ini sebagaimana kaum muslimin juga dilarang melakukan hubungan ketika istri haid. Hubungan ketika haid dilarang, karena darah haid yang keluar adalah darah kotor.
Kedua, sebagian ulama melarang memasukkan jari ke dalam dubur. Diantaranya adalah lembaga fatwa Syabakah Islamiyah, di bawah bimbingan Dr. Abdullah al-Judai. Diantara alasan pelarangan hal ini,
1. Ulama menegaskan bahwa alasan dilarangnya anal seks adalah menyentuhkan anggota badan dengan benda najis. Mereka mengatakan,
إن الله ‏حرم في محكم كتابه الوطء في الفرج زمن الحيض للأذى العارض، فأولى أن يحرم ‏الوطء في الدبر الذي هو محل الأذى في كل حين
“Sesungguhnya Allah mengharamkan dalam Alquran, hubungan badan pada saat haid, karena adanya kotoran (darah haid) yang keluar. Karena itu, anal seks lebih layak untuk dilarang, karena dubur merupakan tempat keluarnya kotoran setiap saat.”
Dan alasan ini ada pada orang yang memasukkan jarinya ke dubur. Karena secara sengaja, dia menyentuhkan jarinya dengan benda najis.
2. Para ulama menegaskan bahwa menyentuh najis dengan sengaja tanpa kebutuhan hukumnya terlarang. Karena itulah, Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam memisalkan orang yang bermain dadu, sebagaimana orang yang mencelupkan tanganya ke tumpukan daging babi beserta darahnya.
3. Jika anal seks yang itu bisa menimbulkan kepuasan hukumnya terlarang. Padahal itu memasukkan alat kemaluan yang merupakan puncak syahwat. Maka memasukkan selain alat kemaluan ke dubur statusnya terlarang. Karena manfaat yang didapatkan lebih ringan dibanding anal seks.
4. Perbuatan ini terkadang bisa membahayakan lubang anus. Karena kuku jari bisa menggores lubang anus.
5. Perbuatan semacam ini merupakan sarana terjadinya homo. Istri yang memasukkan jarinya ke dubur suaminya, dikhawatirkan melatih suami untuk menjadikorban homoseks. Karena homo yang terjadi pada umat Nabi Luth ‘alaihis salam, diawali dari anal seks. Diriwayatkan dari seorang ulama tabiin, Thawus bin Kaisan, beliau mengatakan,
كان بدء عمل قوم لوط إتيان النساء في أدبارهن
“Pemicu pertama terjadinya perbuatan homo di kalangan kaum Luth adalah mendatangi istri melalui dubur (anal seks).” (Tafsir al-Qurthubi, 3:96)
Kami nasehatkan agar kaum muslimin mencukupkan diri dan merasa puas dengan yang Allah halalkan. Untuk mendampingi hal itu, perbanyak berdoa memohon kepada Allah perlindungan dari nafsu yang tidak pernah puas dan merasa puas dengan apa yang Dia halalkan, sehingga tidak mengharapkan yang dilarang syariat.
Allahu a’lam.


Saturday, 23 May 2015

( 8 GAMBAR) BEGINILAH PROSES RAKAMAN FILEM DEWASA DI EROPAH

(8 GAMBAR) BEGINILAH PROSES RAKAMAN FILEM DEWASA DI EROPAH



(8 GAMBAR) BEGINILAH PROSES RAKAMAN FILEM DEWASA DI EROPAH | Di negara barat dan Eropah, industri filem porno adalah industri yang sah di sisi undang-undang. Industri ini biasanya menjadi jalan pintas bagi para bintang yang tidak berbakat dalam lakonan untuk menjadi terkenal.

Jadi bagi yang bernasib baik, ia akan menjadi bintang terkenal dan memperoleh bayaran besar, namun bagi yang tidak, dirinya akan tetap menjadi ‘pekerja biasa’ yang akan melakukan adegan seks dengan sesiapa sahaja pun sesuai tuntutan peranan dan senario yang telah diatur oleh produser dan sutradara. Dan parahnya, adegan yang mereka lakukan akan ditonton oleh banyak orang (yang membeli video porno).

Beberapa gambar dibawah ini merupakan rakaman lensa pembuatan filem porno di set penggambaran. Bagi pasangan suami isteri, melakukan (maaf) adegan seks adalah nikmat. Namun bagi para bintang porno, seperti yang mereka sering katakan, sejujurnya adalah tidak ada kenikmatan sama sekali saat mereka (mau tidak mau) harus melakukan adegan yang tak senonoh bersama pasangan yang tidak mereka kenal secara peribadi!

Bagaimana boleh disebut ini pekerjaan yang mengasyikkan? Kerana mereka melakukannya di hadapan banyak orang yang melihat secara langsung!

Bintang porno sedang bersiap-siap sebelum penggambaran

Proses penggambaran

Sutradara dan jurukamera melakukan penggambaran adegan

Para artis dan kru berehat setelah penggambaran



Hot !!! Anda pasti Terkejut Besar Setelah Ketahui Siapa Sebenarnya Gadis Ini & Ibunya !!!


(10 Gambar) Jika Anda Pernah Kutuk Kak Ton, Pasti Anda Menyesal Selepas Melihat Anak Perempuannya !!!





Jika Anda Pernah Kutuk Kak Ton, Pasti Anda Menyesal Selepas Melihat Anak Perempuannya| Baca Selanjutnya




Jika Anda Pernah Kutuk Kak Ton, Pasti Anda Menyesal Selepas Melihat Anak Perempuannya


Kuala Lumpur: Pastinya anda tidak pernah dan tidak akan sesekali lupa akan trademark Kak Ton usahawan wanita yang selalu menggunakan ayat "Cantik Tak Kak Ton". Gelombang kak ton dahulu seperti juga menyebabkan ramai yang agak sedikit menyampah tetapi kadang-kala menghiburkan masyarakat setempat. Kak Ton merupakan nama panggilan yang lebih disenangi dalam media sosial, telah memperkenalkan Jenama Beauty Umar dan Umairah, makanan tambahan yang dikatakan dapat menguruskan badan dan menstabilkan kesihatan jasmani para pengguna.

Admin juga turut memahami ramai juga yang "annoying" dengan tagline atau trademarknye itu yang bergandingan dengan syasa solero dan juga bobo. Namun begitu, kami pasti rakyat Malaysia akan melayan kak Ton dengan baik selepas melihat anak perempuannya ini. Mengapa kami berpendapat sebegini? Nah, takkan lah kami sekadar membuat andaian kosong sahaja. Mari kita lihat 10 Gambar Panas Anak Kak Ton.
Lihat 10 Gambar Panas Anak Kak Ton:-


Gambar Anak Kak Ton Bersama Amyra Rosli
Nama Sebenar dia adalah Nurain

Kami juga mendapati bahawa anak kak ton mempunyai teman lelaki yang dikenali sebagai SAM
Wuish, jangan meleleh air liur tengok kecomelan anak kak ton :p
Siapa Suruh Kutuk Kak Ton, Kan dah melepas :P
Berikut adalah gambar Nur Ain Bersama Kak Ton:-

Friday, 22 May 2015

Awas !!! Inilah 11 Pokok Yang Menjadi Tempat Tinggal Hantu !!!

11 Pokok Yang Menjadi Tempat Tinggal Hantu


Pokok Ara

Pokok ara yang mirip dengan pokok beringin merupakan tempat tinggal bagi segala macam jenis hantu.

Pokok Kekabu

Pohon kekabu atau kapuk merupakan pokok yang menjadi tempat tinggal puntianak.

Pokok Ciku

Pokok ciku adalah tempat tinggal puntianak dan genderuwo maka dari itu jika sudah memasuki waktu azan maghrib elakkan pokok ini kerana biasanya pada masa itu, hantu penunggu pokok ciku sedang berkeliaran.

Pokok Saga

Tidak diketahui menjadi tempat tinggal hantu apa tapi pokok ini dipercayai menjadi tempat tinggal hantu.Kesan dari pokok ini yang tua dan menyeramkan memang sesuai menjadi tempat  hantu.

Pokok Asam Jawa

Pokok Asam Jawa biasanya menjadi tempat tinggal pocong atau puntianak terutama pokok yang umurnya sudah bertahun-tahun.

Pokok Pisang

Pokok pisang (pokok pisang yang berkumpul serumpun) merupakan tempat tinggal puntianak dan pocong.

Pokok Buluh

Pokok ini menjadi salah satu tempat yang disukai oleh puntianak.Pernah suatu masa di kampung saya ada pemandu teksi melihat puntianak sedang duduk di atas pokok buluh.Harus di ingat, pokok buluh yang saya maksudkan adalah pokok buluh biasa bukan pokok buluh kuning kerana buluh kuning ialah penolak bala jadi pasti pokok buluh kuning di takuti oleh. 

Pokok Nangka

Pokok nangka juga dipercayai sebagai tempat tinggal hantu.

Pokok Beringin

Pokok beringin adalah tempat kesukaan makhluk halus (Genderuwo),Terutama beringin yang sudah tua dan mempunyai janggut (akar yang berjuntaian). Bila kita mematahkan janggut 
beringin tersebut dan kebetulan pokok beringin itu di huni makhluk halus maka kita akan terus sakit dan bila lambat diubati kepada orang pintar mungkin nyawa taruhannya.

Pokok Sukun

Pokok ini biasanya menjadi tempat tinggal pocong.

Pokok Bacang

Pokok ini biasanya dijadikan tempat bermain toyol.Buah dari pokok bacang hampir sama dengan buah mangga, cuma buah bacang bentuknya lebih bulat dan seratnya banyak.

Nota : Apabila di persekitaran tempat tinggal anda ada pokok-pokok yang di atas, elakkan melalui dibawah pokok tersebut pada malam hari ataupun jika terpaksa.Jangan lupa membaca doa dan meminta perlindungan daripada Allah SWT  agar terhindar daripada gangguan makhluk halus.

Thursday, 21 May 2015

Mengerikan !!! 9 Foto Sambutan Hari Asyura Oleh Pengikut Syiah !!!!

Syiah bukan Islam!! Itulah yang dilontarkan oleh ramai ahli sunnah wal jamaah kepada ajaran syiah. Hal ini demikian kerana semua pegangan dan ajaran syiah adalah bertentangan dengan ajaran Islam. Antara fahaman Syiah yang tidak masuk akal adalah menolak semua hadis dan sunnah dan hanya menerima al-Quran sahaja serta menghalalkan darah ahli sunnah wal-jamaah untuk dibunuh. Disini saya ingin berkongsi satu lagi kegilaan puak syiah ini dalam menyanbut hari asyura. Mari kita lihat dan anda nilailah sendiri......









Wednesday, 20 May 2015

Akan Kami Bunuh Semua Muslim !!!

Buddhis: “Akan Kami Bunuh Semua Muslim di Myanmar”
Menggenggam pisau, parang, dan bambu, ratusan ekstremis Buddhis berpatroli ke sekujur Mandalay -- kota terbesar kedua di Myanmar -- seraya meneriakan ancaman akan membunuh semua Muslim.

"Kami akan bunuh semua umat Islam," teriak mereka saat berbaris di jalan-jalan, setelah menghadiri pemakaman seorang pria Buddha tewas saat kerusuhan Muslim-Buddhis, Rabu (3/7).

Kerusuhan juga menewaskan seorang pria Muslim, yang dikeroyok disergap dalam perjalanan ke masjid untuk menunaikan shalat subuh. Muslim yang tewas adalah warga asli Myanmar, dan aktivis Dialog antar-Iman.

Kekerasan Muslim-Buddhis meletus awal pekan ini. Sekitar 300 umat Buddha, termasuk 30 biksu, menyerang sebuah warung teh milik warga Muslim yang diduga memperkosa wanita Buddhis.
Umat Buddha melempari properti Muslim dengan batu, merampok toko, rumah, merusak masjid dan mobil, serta melukai beberapa Muslim dengan pisau.


Polisi Myanmar mengerahkan ratusan personel, dan membuat perintang kawat berduri, serta memblokir jalan-jalan ke lingkungan mayoritas Muslim. Pengamanan pasif ini diharapkan dapat mencegah sepeda motor dan mobil penyerang mendekati properti Muslim.
Namun tidak ada upaya kepolisian melucuti senjata umat Buddha, atau menangkap biksu penggerak kerusuhan. Bahkan polisi tidak melakukan apa-apa ketika umat Buddha berparade di jalan-jalan dengan senjata tajam di tangan
.

Yang terjadi adalah polisi menggeledah rumah-rumah warga Muslim, menangkap lima orang dengan tuduhan menyimpan senjata tajam. Padahal, pisau yang disimpan adalah pisau upacara.
"Polisi pasti tahu itu pisau upacara," ujar Ossaman, imam masjid terbesar di Mandalay. "Mereka tidak melanggar hukum."
Muslim Myanmar terdiri dari berbagai latar belakang; India, Tiongkok, dan Bangladesh. Mereka telah ada di Myanmar sejak ratusan tahun. Jumlah mereka mencapai empat persen dari 60 juta penduduk Myanmar.

HUKUM ISTERI TERTELAN SPERMA SUAMI !!!

Sebelumnya, Mengenai hukum oral seks, ulama ada beberapa pendapat mu’tabar(teranggap/diakui):

1. Haram sepenuhnya

2. Boleh asalkan tidak terkena madzi (madzi hukumnya najis, maka dibersihkan dahulu karena keluar ketika awal bercumbu atau ketika terangsang)

Hukum menelan sperma

Adapun mengenai hukum menelan sperma, maka HARAM
berikut penjalasan ulama:

Imam AN-Nawawi rahimahullah berkata,

هل يحل أكل المني الطاهر؟ فيه وجهان: الصحيح المشهور أنه لا يحل لأنه مستخبث، قال تعالى وَيُحَرِّمُ عَلَيْهِمُ الْخَبَائِث [الأعراف:157].

“apakah boleh memakan/menelan mani yang suci? Ada dua pendapat, yang shahih dan terpilih adalah tidak halal karena, hal itu dianggap buruk. Sebagaimana firman Allah,
“Diharamkan bagi kalian, hal-hal yang buruk”

Dalam Fatwa Asy-syabakah Al-Islamiyah,

وأما ابتلاع المرأة لمني زوجها فهو أمر منافٍ للفطرة السليمة والأذواق الرفيعة، وقد ذهبت طائفة من أهل العلم إلى أن المني نجس، وعلى رأيهم فلا يجوز ابتلاعه

“Adapun wanita menelan mani suaminya, maka ini adalah perkara yang bertentangan dengan fitrah yang selamat dan bertentangan dengan adab yang sepantasnya. Sejumlah ulama berpendapat bahwa mani najis (pendapat terkuat adalah tidak najis, pent), maka menurut pendapat mereka tidak boleh menelannya.”


Syaikh Abdurrahman Al-Barrak berkata,

ابتلاع المرأة لمني زوجها حرام وذلك لعدة أمور :

الأول : أن فيه تعرضاً لدخول النجاسة إلى فم المرأة ، ولا يُأمن مع خروج المني أن يخرج شيء من النجاسة ، خصوصاً في أول المني كالمذي والودي النجسين ، أو خروج بعض البول في آخر تدفق المني

الثاني : ولو قيل عند بعض العلماء بأن ” المني طاهر ” إلا أنهم لا يجوزون ابتلاعه استخباثاً واستقذاراً .

الثالث : أن فيه تشبهاً بالكفرة وأهل المجون وأهل الزنا الذين لا همَّ لهم إلا التلذذ بالشهوات ، وموافقة للحيوانات .

Hukum istri Menelan sperma suami haram dengan beberapa alasan:

Pertama: bisa memungkinkan wanita menelan najis, tidak bisa dijamin bahwa ketika mani keluar , tidak keluar juga najis yang lain (seperti madzi dan sisa kencing, pent). Khususnya ketika awal-awal, yaitu madzi dan sisa air kencing pada ujung tetesan.

Kedua: walaupun sebagian ulama mengatakan mani suci, akan tetapi tidak boleh menelannya karena merupakan hal yang dianggap kotor dan buruk.

Ketiga: hal ini “tasyabbuh”, menyerupai orang kafir, orang dungu/pelawak, pelaku zina yang tidak ada keinginan mereka kecuali hanya masalah kelezatan syahwat saja. Ini juga menyerupai hewan.

Pendangan medis menelan sperma

Mengenai menelan sperma maka ada pendapat yang menyatakan bahwa hal ini menyehatkan bagi wanita. Karena sperma mengandung zat-zat penting dan nutrisi bagi kesehatan tubuh. Akan tetapi belum ada penelitian/jurnal ilmiah yang bisa dipertanggungjawabkan (setahu kami) yang menyatakan demikian.

Ada yang mengklaim telah melakukan penelitian bahwa wanita yang menelan sperma bisa menyehatkan. Akan tetapi Ada ahli yang menyatakan bahwa hal tersebut belum bisa dipastikan karena:

-bisa jadi sehat karena timbul perasaan gembira karena bisa memuaskan pasangan

-belum bisa dipastikan apakah zat-zat nutrisi dalam air mani hanya bermanfaat untuk nutrisi sperma saat pembuahan atau nutrisi tubuh secara umum.

Akan tetap lebih baik tidak melakukannya (menelan sperma) hanya untuk mencari gizi atau kandungan zat nutrisinya (jika benar ada nutrisinya dan berguna untuk tubuh) karena masih banyak sumber makanan lain yang jelas-jelas bergizi dan bermanfaat bagi tubuh.

Alhamdulillahilladzi bi ni’matihi tatimmush shalihaat, wa shallallahu ‘ala nabiyyina Muhammad wa ‘ala alihi wa shahbihi wa sallam.

Sumber : Muslimafiyah

Gempar !!! SUAMI Buat Pembedahan Plastik Semata MAta Nak Seiras Dengan Wajah Isteri !!!



Kalau dilihat pasangan gadis jelita dibawah ini,yang mana satu suami?Mana satu isteri?Sukar hendak meneka kerana keduanya mempunyai wajah seakan sama.Mereka sebenarnya telah menjalani pembedahan plastik hingga wajah mereka sama seperti kembar seiras.



Alina Davis, atau nama sebenarnya Dimitriy Kozhuhov merupakan seorang crossdresser (lelaki berpakaian feminin) akhirnya telah berjaya menemui wanita yang dapat menerima dirinya. Dia berpakaian feminin hampir setiap masa dan kelihatan seperti kembar isterinya, Ellison Bruz.







Read more: http://ohmy-gummy.blogspot.com/2015/04/omg-suami-bedah-plastik-agar-wajah-sama.html#ixzz3XqwOuhdR

Tuesday, 19 May 2015

Gempar !!! Wanita Indonesia Kena Buat Ujian " DARA " Untuk Jadi ASKAR !!!



HRW menyifatkan amalan pemeriksaan tersebut sebagai keganasan berasaskan jantina dan mendakwa ia tidak disokong secara saintifik sebagai kaedah membuktikan seseorang wanita itu berstatus dara. – Foto AFP

JAKARTA: Kumpulan hak asasi mendesak agar Indonesia menghentikan ujian dara bagi wanita yang mahu menyertai pasukan tentera republik itu, dengan menyifatkan prosedur tersebut sebagai ‘zalim, tidak berperikemanusiaan dan mejatuhkan maruah’, lapor portal berita BBC.

Pertubuhan Human Rights Watch (HRW) berkata, temu duga dengan calon wanita dalam tentera itu melibatkan pemeriksaan status dara ‘menggunakan dua jari’. Ujian itu dikatakan turut dilakukan ke atas wanita yang mahu berkahwin dengan pegawai tentera.

Pasukan keselamatan negara itu mempertahankan ujian tersebut dengan menyatakan bahawa individu yang rendah moral dikhuatiri akan ‘menjatuhkan imej tentera’.

Mereka bagaimanapun menafikan ujian berkenaan dijalankan ke atas mereka yang merancang untuk berkahwin dengan anggota tentera.

Pasukan polis negara itu juga berdepan dengan kritikan tahun lalu apabila memaksa calon wanita melakukan ujian pemeriksaan itu.

HRW dalam sebuah kenyataan menyatakan, pihak tentera patut segera menghentikan ujian dara tersebut yang dianggap zalim, tidak berperikemanusiaan dan menjatuhkan maruah di bawah undang-undang hak asasi manusia antarabangsa.

Kumpulan itu menyifatkan amalan pemeriksaan tersebut sebagai ‘keganasan berasaskan jantina’ dan mendakwa ia tidak disokong secara saintifik sebagai kaedah membuktikan seseorang wanita itu berstatus dara.

HRW telah menemu bual 11 rekrut dan tunangan para pegawai anggota keselamatan yang telah menjalani pemeriksaan itu di hospital-hospital tentera di beberapa bandar di seluruh Pulau Jawa.

Mereka juga telah mengambil keterangan mereka yang terlibat dalam menjalankan pemeriksaan itu.

Responden yang telah diperiksa mengikut kaedah itu mendedahkan bahawa amalan itu menyakitkan, memalukan dan meninggalkan trauma, lebih-lebih lagi apabila yang memeriksa mereka ialah lelaki.

Individu tidak bermoral

Ujian berkenaan merupakan amalan standard selama berdekad-dekad lamanya dan seorang pegawai tentera udara yang telah bersara mengesahkan pernah melalui ujian itu pada tahun 1984.

Dia berkata, empat tahun kemudian dia telah berkahwin tetapi tidak dapat menjalinkan hubungan seks dengan suaminya selama berbulan-bulan ‘kerana trauma yang dialami sewaktu membuat ujian pemeriksaan itu’.

Namun begitu, jurucakap tentera Fuad Basya mempertahankan rasional ujian tersebut iaitu demi mencegah wanita tidak bermoral daripada menyertai angkatan tentera.

“Jika orang tersebut meyertai tentera, dia akan mencemar nama baik tentera yang memikul tanggungjawab besar.

“Mereka bertanggungjawab ke atas kedaulatan negara, penyatuan wilayah dan keselamatan bangsa,” ujarnya.

Laporan HRW itu diketengahkan sempena sebuah mesyuarat yang bakal berlangsung minggu depan di Bali anjuran badan yang menjayakan kerjasama antara perkhidmatan perubatan angkatan bersenjata di seluruh dunia iaitu Jawatankuasa Antarabangsa bagi Perubatan Ketenteraan.


Sumber: AstroAwani

RAHSIA SUAMI ISTERI !!! 8 PETUA SUPAYA ZAKAR SUAMI SENTIASA TEGANG WALAU SESUDAH KLIMAKS !!!





SEKIRANYA SUAMI KLIMAKS LEBIH AWAL DARIPADA ISTERI, INI ADALA PERKARA YANG PERLU DILAKUKAN ISTERI:


Sekiranya suami terlebih dahulu memancutkan air maninya, anda sebagai isteri tidak perlu kaget dan terkejut.


1. Peluklah suami dengan erat ketika dia mencapai klimaks.

2. Tanpa berlengah masa, cucilah zakarnya dengan kain bersih.

3. Lakukan koloman dan jilatan pada zakarnya untuk mengembalikan ketegangan pada zakar suami anda. Sesekali sekala gunakan tapak tangan anda dan putarkan ia ke atas kepala zakar suami.


 4. Ia mungkin mengambil masa 5-15 minit, di mana anda perlu banyak bersabar.





 5. Pada tempoh tersebut, suami boleh melakukan belaian, cumbuan pada tubuh anda.

6. Ketika anda mengulum zakar suami, suami juga boleh menjilat kelentit anda pada masa yang sama. Caranya ialah dengan berbaring secara tunggang terbalik, iaitu kepala isteri menghadap zakar suami, dan kepala suami berhadapan kemaluan isteri. Posisi ini juga dinamakan sebagai posisi 69. Anda juga dapat mencapai klimaks berkali-kali hasil jilatan suami terhadap kelentit anda sementara anda berusaha mengulum zakar suami untuk menegangkannya kembali.



 Apabila zakar suami sudah tegang kembali, teruskan posisi yang tertangguh sebentar tadi.